Followers

Wednesday, June 1, 2011

Ehh , membe lame !!

Peace , assalamualaikum :D




Pasar Malam ;

 Jalan punya jalan , beli punya beli stop laa kat 
satu kedai feberet ny . "Kedai Char Kue Teow"
Ramai gila yg singgah , den pon tatawu ape yg 
sodap sangat tapi disebab kan den gomar dengan 
kue teow den tepaksa la beli (:
 *kot2 ade jampi-jampi,hehe joke2*

 Tetiba ade la 2 3 ekor mamat ny berborak-borak .
  A.M : weyy , sape hah tu ? emm macam kenal je .
 M.K: Atikah Roslan(whisper)
 A.M: ouhh a'aa baru aku ingat , Atikah Roslan 
rupanya .
M.K: dah taa ingat membe ke ?
 Saya : *den still diam lagi sebab malas layan*
 A.M : aku ny kalau membe-membe lame , 
aku ingat lagi tapi membe aku mane la nak 
ingat kat aku yg taa hensem ny kan .
 Saya : herghh ingat la!!*sambil toleh belakang*
 A.M : ouhh , ingat lagi rupanya . Aiseyy , 
daa besaa ny makin lawo lak dy eh . Boley laa try .
 Saya : kau hengat aku ny pompuan murahan 
ke(whisper)
Adik A.M : kak , mintak nombo boley ark ?
 Saya : tu haa*sambil tunjuk kat nombo 
abang char kue teow*
 Adik A.M : abang , akak tu sombong la .
 A.M : aku ny mase sekola rendah dulu memang 
rapat ngan dy,boley dikatekan sweet laa kan
*bila mase tah aku rapat ngan kau lpp oii*
Abang Char Kueteow : dekk , daa siap !
 Saya : Oke , kejap ! weyhh jangan perasan 
sangat laa .
 A.M : ehh daa siap daa dy punya , kem salam 
kat mak eh . nty abang singgah rumah , hehe .
Saya : huhh naseb baek daa siap kalau taa 
malu je dok situ lame-lame.

 Jealous ;

Dengan sape eh ? 
 Dengan .... :(


With love , 
atikah roslan (:

1 comment: